Ensikättelyt

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Julkinen eläintarha Foorumin päävalikko -> Lajiesittelyt

Poutis Vastaa lainaamalla viestiä
prinsessa

LähetäLähetetty: Maa Tou 01, 2006 7:19 pm    Viestin aihe: Ensikättelyt

Ja näin kaikki väki nousee. Katsekontakti, hymy ja käden ojennus.. Sano nimesi selkeästi ja niin etes päin..
**
Olen tavattoman huono esittäytymään. Muistan ala-asteellakin, kuinka kukaan ei saanut nimestäni selvää. Aivan kuin TAIJAN kuulisi aina Tanjaksi, Tainaksi tai muuksi helpommaksi versioksi.

Sepä siis nimeni. Muutenpa olen 22-vuotias ärhäkkä skorpioninainen, joka raksuttaa kovasti paljon ystäviään ja joka muutenkin pitää ihmissuhteiden luonnista>kaveripiiriini mahtuu aina yksi lisää.

Olenpa sitten lähihoitajakin, joka nyt kuluttaa persietä koulun penkillä jatko-opintojen merkeissä. Tähtäimessä terveydenhoitajan ammatti(samalla istumalla tulee sairaanhoitajan pätevyys, avot). Mitään en vielä osaa neuvoa, mutta kovasti yritän tuota opiskella..

Runoja tykkäilen rustailla ja kovasti sitten hassuttelen, kun unohdan itsehillintäni ja ympäristön, missä pitäisi olla ihmisiksi.. Razz , ikuinen pikku pelle...

Jahas, jatkaisin vaikka kuinka.. ojennan käteni seuraavallle. "Heii, olen Taija...:"

Viimeinen muokkaaja, Poutis pvm Tor Jou 21, 2006 9:20 am, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger

Murmelsson Vastaa lainaamalla viestiä
Karvaturri

LähetäLähetetty: Tii Tou 02, 2006 2:29 pm    Viestin aihe:

.. ja minä olen Juhani, alias Murmelsson.
*pussaa kädelle ja killittää prinsessaa silmiin*

Opintojen jälkeen olen toiminut laajasti teollisen tuotannon ja automaation parissa.
Tutuksi ovat tulleet niin konepajaympäristö kuin huonekalujenkin valmistus.
Helmikuussa -07 tulee täyteen 12 vuotta muovitekniikan ihmeellisessä maailmassa.

Harrastukset eivät ole suuresti kouluajoista muuttuneet.
Tämä karvaturri liikuttaa itseään edelleen rivakasti
mm. paiskomalla palloja erilaisten verkkojen yli.
Kasailen myös vanhoja ajoneuvoja sekä kuopsuttelen tonttia
Lahdenseudulla josta ostin oman pesäkolon kesällä -96
Verkossa touhuaminen ja valokuvaus + otosten pilaaminen kuvankäsittelyllä
kuuluvat myös lähes jokapäiväisiin toimiin muutamien verkkosivujen seurannan lisäksi.

Vakkani ei ole vielä kanttaan löytänyt eikä jälkikasvua ole siunaantunut.

Murmelsson FAQ

nimet: Juhani Antero
ikä: useimmiten riittävästi
tuntomerkit: Silmät ja hiukset on päässä
horoskooppi: oinas, kiinalaisessa luultavasti sittisontiainen
asuu: Lahdenseudulla, kuitenkin maalla omassa tönössä
suuntautuminen ja siviilisääty: umpihetero, naitavissa
lemmikit: muutama papukaija
työ: salaistakin salaisempi
lahjatoiveet: keltaiset sukat ja vihreä pipo
muuta: ENKÄ MUUTA! MUUTA ITE!!!

Viimeinen muokkaaja, Murmelsson pvm Kes Tam 03, 2007 12:27 pm, muokattu 3 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger

päGy Vastaa lainaamalla viestiä
Heppahullu punapää

LähetäLähetetty: Kes Tou 03, 2006 12:04 pm    Viestin aihe:

Hiiohoi ja päivää Murmelille. Molen Päivi hei, valmistunen pikapuoliin ammattikorkeakoulusta, jossa siis toistaiseksi opiskelen liiketaloutta. Asun yksin villakoirieni kanssa (ja koska tää talo on niin vanha niin oon aika vakuuttunut, että myös rottien kanssa - onneksi en ole yhteenkään vielä törmännyt ja sinä päivänä kun törmään niin muutan täältä pikkasen äkkiä pois) 3,1 kilometrin päässä Helsingin Rautatieasemasta. Oon töissä teatterissa ja rakstan heposia ja musakkia ja teatteria ja kavereitani ja ehkä vähän Hartwallin lonkeroakin Smile
Mä olen hirmu ujo, paitti neljän lonkeron jälkeen, ja kavereitten kanssa ja sillon kun olen hermostunut. Ja en mä oikeastaan edes ole niin ujo enää kuin olin joskus pienenä. Parasta maailmassa on painia koiruni kanssa (joka tosin ei kanssani olosuhteiden pakosta asu), juoda lonkeroa aamunkoittoon, ajaa kavereiden kanssa autoa ja huudattaa jotain idioottimaista biisiä ikkunat auki, ja toisinaan saan kiksejä myös ihan vaikka roskisten päällä istumisesta keskellä yötä muovipussi haarojen välissä ja sen sellaisesta.

Mi puhun (tai siis lähinnä kirjoitan) epämääräistä sekasikiömurretta vaiks oonkin asunut koko elämäni viiden kilometrin säteellä siitä Rautatieasemasta. Niinkuin kännykässäni pitkään luki: outo mutta onnellinen. That's me. Entäs sie, kukas sie oot?

Viimeinen muokkaaja, päGy pvm Tor Jou 21, 2006 7:25 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun

Luppis Vastaa lainaamalla viestiä
Naali

LähetäLähetetty: Lau Tou 06, 2006 1:26 pm    Viestin aihe:

No minä olen Luppis alias Luppakorva elikäs Irina. Asun Vantaalla ja siellä myös työskentelen. Minun työ on legoilla leikkimistä, muovailua, lukemaan opettelua ja laulamista. Välillä pesen kurahousuja ja opettelen syömään haarukalla ja veittellä. Anteeksi pyytäminen on minun työssäni välillä hirmuisen vaikeaa ja antaminen sujuu sit halaamalla ja juoksemalla karkuun niin paljon kun kintuista lähtee. Eikä lähe, minulla.
No just. Siis päiväkodissa käyn lähes joka päivä ja pääsääntöisesti siellä viihdyn. Välillä nousee savu päästä, mutta uskokaa tai älkää, syy on harvoin lapsissa. Yleensä paljon isommissa elävissä olennoissa. Wink

Kotona mulla on sitten sellainen perhepäivähoitajan työhän sopiva ryhmä eli neljä lasta. Esikko on jo 11v ja siitä sitten järjestyksessä tyttö 9 ja pikkujätkät pian 5 ja 3v. Mukana kotioloissa häärää J E Matias, joka ei vielä ole tarhaan palannut.

(uskalsittepas päästää nallen ääneen)

Harrastan runoilua, jonka vuoksi olen mutkien kautta eksynyt myös tänne tarhalle. Lähellä sydäntä on koko ikäni ollut myös jääkiekko. Ensi syksynä minun ipanoista sitä harrastanee kolme vanhinta. Itse pelaan mammalätkää ja hoitelen myös valmentajan tehtäviä niin mammojen kuin tyttöjenkin joukkueessa. Erikivaa puuhaa. Tervetuloa katsomaan, jos kiinnostaa. Tytöt ja äidit osaa Very Happy

Jostan syystä minulla riittää aikaa myös värkätä netin puolella kaikenlaista. Kai tätä voi kutsua pakoiluksi kotitöistä tai jotain muuta yhtä läpinäkyvää...

Niin ja kai sitä uskaltaa mainita harrastuksena myös musiikin. Soitan (ainakin) kitaraa ja laulan. Yritän välillä myös väsätä lauluja. Uusimpana aluevaltauksena lastenlaulut. Very Happy

ja Nalle antaa tilaa seuraavalle...

Avassa esikoinen Suomi-tunnelmissa silloin kauan sitten
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla

Bambola Vastaa lainaamalla viestiä
salarakas

LähetäLähetetty: Per Tou 12, 2006 5:11 pm    Viestin aihe:

Haloo, Paula täällä hei!

Täältä S-joelta soittelen tänään hieman levottomana, mutta onnellisena. Silloin, kun alkaa kyllästyttää niin suustani tulee törkyjuttuja ja saan monet hieman hämilleen, mutta osaan olla fiksukin. Täytän kesällä 29 v ja se joskus kummastuttaa sikäli, että pitäisikö tässä käyttäytyä ja puhua sivistyneesti, kuten moni ikäiseni. Mutta nääh, elämässä pitää olla huumoria.

Mulla on vielä pari kuukautta toimistotöitä, mutta sitten saakin taas pähkäillä, että mitäs seuraavaksi. Jotain omaa olisi jo kiva päästä tekemään, multimediaa tai muuta luovaa. Siinä työttömyydessä näen pari hyvääkin puolta: saa nauttia kesästä ja palauttaa mieliin kaikki kivat multimediavääntimet.

Sulhasen kanssa ollaan oltu yhdessä reilut 7 vuotta, mutta ei olla jaksettu häitä järjestää. Muutenkin tuo tykkää tällä hetkellä räplätä enemmän muita moottoreita, mutta onneksi mäkin pääsen niitä testaamaan ->

Takaisin alkuun

Hermunen Vastaa lainaamalla viestiä
Epämääräinen taiteilija

LähetäLähetetty: Maa Kes 12, 2006 9:01 pm    Viestin aihe:

Heissuli vei ja keijua pöytään.
Minä olen Hermunen a.k.a T.Hermi a.k.a Jossu, joka ei pidä Taikapeilin kappaleesta Jos sulla on toinen. Ylioppilaaksi valmistumisen jälkeen -02 vietin vuoden Orivedellä erittäin boheemeissa oloissa ja kirjoittelin runoja ja hieman opiskelinkin kirjoittamista, sen jälkeen olenkin sitten paikkaillut synkkyyteen taipuvaista päätäni eläkkeellä a.k.a kuntoutustuella. Kaikesta huolimatta olen erittäin elämäniloinen ja hmm.. persoonallinen otus, joka rakastaa järkiään kaikkia toisia otuksia.
Päiväni kulutan laiskotellen, taiteillen, levykaupassa istuen, erittäin vilkasta sosiaalista elämää hoitaen ja Internetissä surffaten. Kaiken puolin elämä on juuri mallillaan näin, kun ei ole kiirettä, eikä sen suurempaa stressiä mistään.
Isona musta tulee persaukinen runoilija, joka yleisestä stereotypiasta poiketen ei juo punaviiniä, koska ei käytä alkoholia. Ja miltäkö näytän. Näytän Tältä .
Takaisin alkuun

Poutis Vastaa lainaamalla viestiä
prinsessa

LähetäLähetetty: Tor Jou 21, 2006 9:20 am    Viestin aihe:

Ja tänne kaipailemme lisää esittäytyjiä *winkwink*,
joskin piilossahan tämä meidän esittelypaikka on... Embarassed
Takaisin alkuun

Raacu Vastaa lainaamalla viestiä
unikeko

LähetäLähetetty: Kes Tam 03, 2007 2:09 pm    Viestin aihe:

20-vuotias (viikon päästä 21!) naispuolinen nettihörhö täältä Pohjois-Pohjanmaalta. Opiskelen Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulussa liiketaloutta, mutta suunnitelmissa olisi opiskelupaikan vaihto, siitä ei kuitenkaan sen enempää Wink

Länsimaiselta horoskoopilta kauris ja kiinalaiselta härkä. Asun yksin, mutta päiviä sulostuttaa joskus niin rasittavan ihana kissa, Sasuga. Koira asustelee vanhempien luona. Luonteeltani oon tällanen rauhallinen ja tylsä realisti, josta ei paljon yllätyksiä löydy Laughing Olen myös hirveän ujo. En harrasta juurikaan mitään, mutta tykkään viettää aikaa luonnossa, lukea, kuunnella musiikkia ja katsoa elokuvia ja animea.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

HuaWiese Vastaa lainaamalla viestiä
verkonvalmistaja

LähetäLähetetty: Sun Tam 07, 2007 3:48 pm    Viestin aihe:

Heips!
Minä olen Susan, 23 vuotias ja asustelen tällä hetkellä Turussa. Olen puoliksi saksalainen ja melkein koko elämäni asunut Saksassa tai Kiinassa, joten suomi ei aina suju loistavasti. Opiskelen kieliä Turun yliopistolla ja minusta valmistuu joskus kääntäjä. Nykyään teen jo paljon niitä hommia.
Harrastuksiini kuulu tanssiminen, tanssin balettia ja opetan sitä lapsille. Jazzia tanssin myös. Soitan myös muutamaa instrumenttiä ja laulan mielelläni. Nykyään kyllä soitan ja laulelen enää vaan omaksi iloksi kotona.
No asun yksinäni, perheeni asuu Saksassa. Seurustelen, mutta miehenikään ei tällä hetkellä asu Suomessa Rolling Eyes Mullakin siis tarkotuksena muuttaa heti pois täältä, kun valmistun.
Takaisin alkuun

lispet Vastaa lainaamalla viestiä
Liisa Ihmemaassa

LähetäLähetetty: Sun Tam 07, 2007 4:05 pm    Viestin aihe:

Apua, en osaa sanoa tälläisissä tilanteissa mitään, kun oon niin salaperäinen.

Olen siis lispet (ainakin täällä) ja olen enemmänkin tyttö, kuin nainen. Ýritän tällä hetkellä saada itselleni jonkulaisen järkevän ammatin opiskelemalla ja käyn toisinaan töissäkin. Harjoitan siis yhtä maailman inhotuinta ammattia (vinkvink. se on laillista enkä ole lappuliisa). Tykkään lukea ja kuunnella zen cáfeta. Tietokoneellakin vietän aikaa; lähinnä zonessa ja sieltä tänne eksyinkin. Joskus olen myös ulkomaailmassa harrastamassa elämistä.

Ja koska kysymyksessä ei ole työnhakupaperi niin jätän kaikki positiiviset luonteenpiirteni nyt luettelematta, vaikka olenkin reipas, oma-aloitteinen, positiivinen ...
Takaisin alkuun

antos Vastaa lainaamalla viestiä
aluepäällikkö

LähetäLähetetty: Tii Tam 23, 2007 8:25 pm    Viestin aihe:

Markus, moro! Smile

Loviisassa asustelen ihan ittekseni, harrastan milloin mitäkin. Tietokoneet tuppaa viemään valtaosan ajastani. Ikää on kertynyt 33 (täytän helmikuussa 34), jäin sairaslomalle joulukuussa. Siihen työhön ei enää paluuta ole, kaivan jotain muuta.

Horoskooppi on kalat, kiinalaisessa versiossa puhveli.

Vieläköhän tässä ois jotain tähdellistä jäänyt kertomati...noh, kysellä saa jos siltä tuntuu. Very Happy

Kuva löytyy toistaiseksi vain avasta. Tuollainen jouluinen, vaikka se joulukin jo meni. Vaan tuleehan tuo tänä vuonna uudestaan. Razz Mr. Green
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti

PowerOfTheDark Vastaa lainaamalla viestiä

LähetäLähetetty: Tii Maa 20, 2007 6:25 pm    Viestin aihe:

Terveppä terve!

Kohta täysikänen pojjannulikka täällä. Autot ja kasarihevi lähellä sydäntä.. Lukioa käyn, ei muuta. Kiitos.
Takaisin alkuun

Bambola Vastaa lainaamalla viestiä
salarakas

LähetäLähetetty: Tii Maa 20, 2007 6:58 pm    Viestin aihe:

Helei ja tervetuloa mukaan Very Happy
Takaisin alkuun

PowerOfTheDark Vastaa lainaamalla viestiä

LähetäLähetetty: Tii Maa 20, 2007 8:08 pm    Viestin aihe:

Bambola kirjoitti:
Helei ja tervetuloa mukaan Very Happy

Tack!
Takaisin alkuun

Pömppis Vastaa lainaamalla viestiä
Pepsodent tyttö

LähetäLähetetty: Kes Syy 24, 2008 12:22 pm    Viestin aihe:

Tässä teille kaikille ihana oma lutuinen Pömppis.
Rakastan pöhrelöitä lutuisia eläimiä.

Olen laiskanlainen eläjä. Eli en ota paineita turhista murheista....
Päivitän tietojani tarvittaessa.

Ystävät - tutustutaan Very Happy !!!
Takaisin alkuun
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Julkinen eläintarha Foorumin päävalikko -> Lajiesittelyt
Sivu 1 Yht. 1

Choose Display Order
Näytä edelliset viestit:   
User Permissions
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Siirry:  

Skin Created by: Sigma12