Hotti hitit
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Julkinen eläintarha Foorumin päävalikko -> Viihdekeskus Elukka

Poutis Vastaa lainaamalla viestiä
prinsessa

LähetäLähetetty: Lau Huh 29, 2006 11:33 am    Viestin aihe: Hotti hitit

Mitä soittaisit nonstoppina vaikka päivän putkeen?

Hehkutukset ja muut höpinät tänne Very Happy .

**
Itse en muista enää mitään kappaletta tai bändiä, joista viimeksi te hehkuttelitte.. Joten otetaan sekin uusiksi.. Smile

Viimeinen muokkaaja, Poutis pvm Sun Hei 09, 2006 3:46 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger

Murmelsson Vastaa lainaamalla viestiä
Karvaturri

LähetäLähetetty: Lau Huh 29, 2006 3:59 pm    Viestin aihe:

En varpisti soittais yhtään mitään!
Pää siinä repeis tai ainaski ohimoverisuoni pullistuis.

On miulla joskus ollut duunissa mukana
mp3 soitin ja siellä koko Vanessa Maen tuotanto.
Siinä se sähköviulu kitisi useammankin tunnin!

Myös No Doubtilla olen tehnyt saman tempauksen.

päGy Vastaa lainaamalla viestiä
Heppahullu punapää

LähetäLähetetty: Sun Huh 30, 2006 12:13 am    Viestin aihe:

Joko mä olen kertonut että Taikapeili ja erityisesti Nina on aika jees? Wink

prinsessa

LähetäLähetetty: Maa Tou 01, 2006 2:41 am    Viestin aihe:

Nyt tekis mieli kuunnella kaikkea lässyä ja itkustaa vain menneiden kunniaksi.. ja nykyisen ikävänkin. Jo helpottais taas... Crying or Very sad

eli joku hausmyllä tai menneiden aikojen loverihitit.. niiks!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger

Samuel J. Hackley Vastaa lainaamalla viestiä
Naali

LähetäLähetetty: Tor Tou 04, 2006 9:09 pm    Viestin aihe:

The Doors, Rollarit, CMX, Ismo Alanko, Sielun veljet, Hassisen kone, Maj Karma, Richard Wagner, Giacomo Puccini ja Giuseppe Verdi muodostaa miun musiikkimaun peruskiven.

Viime aikoina oon huomannut heltyväni enemmän myös monia vuosia inhoamalleni tekno- & dance-musiikille, vaikka edelleenkään valtaosa tästä kategoriasta ei juuri tunnu nappaavan. Faithless, Prodigy ja Chemical Brothers ovat positiivisia poikkeuksia ja tuoreimmista artisteista Daddy Yankeen Gasolina on huikeeta kuultavaa. Takavuosina yksittäisinä kivoina kipaleina jäivät mieleen Pandoran Don't You Now ja The Naked Sun. Sitä kun nykyään tykkää tanssia ja jamitella baarien tanssilavoilla enemmän ja enemmän niin teknohumppa on ruvennut ilmeisesti virtaamaan suonissa tiuhempaan. Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

Minsku Vastaa lainaamalla viestiä
keisaRINNATar

LähetäLähetetty: Per Tou 05, 2006 12:27 am    Viestin aihe:

EX-ULTRABRA:n "Minä suojelen sinua kaikelta" olen soittanut kolomattavuorokauttaputkeentyyppisesti, mutta vaadinsaadatietää tunnustaako joku/ JOTKUT olleensa mukana???!!!??? Cool

(ps. Olen täysvalmiuvvessa ottamaan sessioinnin uusiksi millonka vaan...) Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla

prinsessa

LähetäLähetetty: Per Tou 05, 2006 9:21 am    Viestin aihe:

Minäkin olen tuota tauotta soittanut, mutten ole varmaan ollut mukana ellen tuota ole soittanut telepaattisesti..eiku Rolling Eyes

Juanesia soittelin tässä yksi päivä niin kovin, että kultani hermoili.. piti muutama tanssiaskelkin yrittää änkeä sekaan. Heh.
Takaisin alkuun

Heppahullu punapää

LähetäLähetetty: Per Tou 05, 2006 11:09 am    Viestin aihe:

Hassua, miulla on aina ollut viha-rakkaussuhde Ultra Brahan. Tosiasiassa en oo sitä oikeen koskaan edes kuunnellut. Viime lauantaina olin duunikaverin pirkeissä ja sepä päräytti Ultra Brat soimaan, ja yllätyin suorastaan siitä miten paljon tykkäsin! Kerkesin jo hankkia pari levyäkin, ja Minä suojelen sinua kaikelta on kyllä yks aivan ehdoton helmi Laughing

Luppis Vastaa lainaamalla viestiä
Naali

LähetäLähetetty: Per Tou 05, 2006 5:06 pm    Viestin aihe:

Minsku kirjoitti:
EX-ULTRABRA:n "Minä suojelen sinua kaikelta" olen soittanut kolomattavuorokauttaputkeentyyppisesti, mutta vaadinsaadatietää tunnustaako joku/ JOTKUT olleensa mukana???!!!??? Cool

(ps. Olen täysvalmiuvvessa ottamaan sessioinnin uusiksi millonka vaan...) Very Happy

en uskalla ottaa kantaa läsnäolosta, mutta jotenkin minulla on sellainen pesuvadinkokoinen hämärä muistikuva, jotta olen tuota armaan muruminskun(kin) laulamana kuullut "pariin" otteeseen... Laughing

Avassa esikoinen Suomi-tunnelmissa silloin kauan sitten
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla

Bambola Vastaa lainaamalla viestiä
salarakas

LähetäLähetetty: Per Tou 05, 2006 8:01 pm    Viestin aihe:

http://www.disco80.ru/?an=videoauthor&condition=czEgbGlrZSAnRWRkeSBIdW50aW5ndG9uJSc%3D

Mikä kuulostaa noista vielä hyvältä? Mun puolesta saa antaa Sandralle ison käden! Se kuulostaa vieläkin ihan hyvältä

Ultra Bran yhtä levyä hinkkasin teininä jatkuvasti *oota hakoo levyn ja tarkistaa* - niin se oli Kalifornia. Mä luulen, että näistä tykkää sen takia, että niitä on helppo laulaa tai parempi "lausua huutamalla"?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla

Samuel J. Hackley Vastaa lainaamalla viestiä
Naali

LähetäLähetetty: Per Tou 05, 2006 8:25 pm    Viestin aihe:

Bambola kirjoitti:
Mikä kuulostaa noista vielä hyvältä? Mun puolesta saa antaa Sandralle ison käden! Se kuulostaa vieläkin ihan hyvältä

No ToUdellakin! Miun suuri suosikkibiisi oli jo pikku-Samuelina Hi! Hi! Hi! ja kyllä se vuan kivalta kuulostaa vieläkin, kuten myös Maria Magdalena, Innocent love, In the heat of the night ja Little girl. Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

Karvaturri

LähetäLähetetty: Lau Tou 06, 2006 5:15 pm    Viestin aihe:

"Kalifornian ruosteiset kukkulat" ovat jääneet ihmeen hyvin mieleen.
Taitaa olla yleismaailmallinen ilmiö hyvien sanoitusten kohdalla.
Monet UB:n hitithän ovat lähes runoutta. "Hei, kuule Suomi"

prinsessa

LähetäLähetetty: Tor Tou 11, 2006 5:17 pm    Viestin aihe:

Minulla on spaissaria ja kasetteina on NKOTB:n kasetteja. Niitä hitaita on kuunneltu ja vähän kyyneltä tirauteltu..

Nt etsin uusia kesähittejä, olkoon sitten vanhojakin kipaleita, tahdon tämän kesän muistuvan aina mieleen kun tietty kappale soi. Ala-asteella osasin Kake Randelinin kipaleet, jotka isän kasetilla oli. Niitä kutani ihmeeksi lauloin mukana tuost noin vaa.
**

Miittihitit Pieksämäkireissulta soi päässä ja Luppiksen sivuilta. Olen aivan myyty. Razz Suloisia on kipaleenne oi pariskunta <3

Ilmoitelkaa kun tuutte Seinäjoelle esiintymään niin saatte 100% fanin eturiviin kiljumaa

Viimeinen muokkaaja, Poutis pvm Tii Kes 27, 2006 1:31 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun

prinsessa

LähetäLähetetty: Per Jou 29, 2006 7:39 pm    Viestin aihe:

Nyt kun joulu on ohi niin pitäisi alkaa etsimään uusia biletysbiisejä ja sellaisia, joilla tulevan vuoden muistaisi.
Takaisin alkuun

prinsessa

LähetäLähetetty: Sun Jou 31, 2006 3:30 pm    Viestin aihe:

Minä vain kuunteleisin kaikkia lässuballadeja.. muttei niistä bileet irtoa, itku paremminkin.

Joulun aikana hyräilin vain Oopperan Kummitus säveliä.
Takaisin alkuun

Heppahullu punapää

LähetäLähetetty: Sun Jou 31, 2006 3:44 pm    Viestin aihe:

Jore Marjarannan uus sinkku Pieni Ihminen on niiiiin ihkudaaraksupoksu että kuuntelen sitä vaan ihan tauotta hela tiden. Sen voipi Emin nettisivuilta ilmatteeks kuunnella. Kaunista <3

prinsessa

LähetäLähetetty: Tor Hei 26, 2007 3:47 pm    Viestin aihe:

Mitä porukka on mieltä Tean Tytöt tykkää-biisistä?
Takaisin alkuun

Heppahullu punapää

LähetäLähetetty: Per Hei 27, 2007 12:20 pm    Viestin aihe:

Poutis kirjoitti:
Mitä porukka on mieltä Tean Tytöt tykkää-biisistä?

Mä luulin että se on hirveintä shaibaa mitä olen ikinä maailmassa kuullut, mutta sitten kuulin Suurlähettiläiden uuden sinkun Tyhjä Taulu ja tajusin että Tytöt Tykkää onkin vasta paskalistan sijalla kaksi.

Ja ihan oikeasti joku pienenpienenpieni osanen itsestäni pitää tuosta biisistä, varsinkin kun viime viikonloppuna näin ja kuulin lauman parhaita kavereitani pomppivan sohvalla ylösalas ja kiljuvan ko. biisin tahdissa "tytöt tykkää TYTÖISTÄ ja pojat tykkää POJISTA!!!!" niin kovaa kun kitarisoista lähti.

Juu kyllä, nuorin kyseisistä ystävistäni oli 24 vuotias.

Karvaturri

LähetäLähetetty: Per Hei 27, 2007 6:07 pm    Viestin aihe:

Thoota-noin-naan-nii.. Kuka on Tea?
Taasko tässä joutuu Kuukelttaamaan ja tutustumaan.
Kannattaako se? Onks hjuva?

prinsessa

LähetäLähetetty: Per Hei 27, 2007 8:12 pm    Viestin aihe:

Tea on tämä vaaleahiuksinen POPSTARS 2:n tyttöbandistä eli JANESTA.
Juontaa myös maikkarin lasten musiikkiohjelmaa ja maikkarin juniorkanavaa.

Youtubessa pitäis olla Tean kappalekin kuulolla.
Takaisin alkuun
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Julkinen eläintarha Foorumin päävalikko -> Viihdekeskus Elukka
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Sivu 1 Yht. 2

Choose Display Order
Näytä edelliset viestit:   
User Permissions
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Siirry:  

Skin Created by: Sigma12